Tuesday, November 8, 2011

huahuahuahua

konon-kononnya hati kental la raya haji tahun ni takpe tak balik segamat. baca sini. tapi rupanya hati ini masih belum cukup kental:P aku balik juga segamat pada hari ahad petang. dan terlajak lepak kat segamat sampai hari ini:P petang tadi baru sampai pasir gudang. haha. balik segamat pon tak plan pon. tiba2 je aku buat keputusan balik segamat masa dah kat kampung suami:P degan baju bawak sikit je. dengan keje sekolah tinggal je kat umah konon nak siapkan tanda hari isnin selasa tapi akhirnya esok jugak baru aku nak tanda kot?:P muahaha..oklah, tu je. bye.assalamualaikum:)

No comments: