iklan

Friday, August 26, 2011

selamat hari raya !! maaf zahir batin:)

salam.
petang ni aku dah balik kampung aku, segamat:)
tapi balik untuk buka puasa sesame family jek sebab puasa tahun ni tak sempat lagi berbuka ngan famili.
pastu ahad balik kampung suami. 
so maksudnya raya pertama tahun ni kat umah mertua ku:P huhu.
first time ni raya pertama tak beraya ngan famili sendiri;( 
tapi pastu balik segamat balik:P hehe. 
so tak kesah lah, janji beraya:P huhu. 
tahun ni jugak...zaheen akan dapat duit raya !yay! ibu die yg over excited kan.huhu. 
maklum la..ibu die dah lama tak dpt duit raya:P 
abah zaheen pulak tahun lepas dpt duit rya lagi masa beraya kat kampung belah ayah aku sebab die ingatkan encik suami tu adek aku. cis. 
pastu en suami berlagak ngan aku die dpt duit raya lagi ,tapi aku tak. cis cis cis:P atok tu dah rabun hokey..:P

huhu..so...dikesempatan ini...aku ingin minta maaf jika aku ada terkasar bahasa dalam belog aku ni kan...oklah, kosong-kosong k? selamat hari raya!!!


selamat hari raya auntiy n uncle sekalian! :D

No comments: