iklan

Tuesday, December 4, 2012

saya adalah Pengedar Shaklee :)

Assalamualaikum..



Dengan ini aku nak umumkan yang aku dan encik suami dah jadi pengedar sah produk SHAKLEE.
(ID SHAKLEE: 890731) 

So, kalau korang ada nak beli vitamin atau supplemen semulajadi untuk tujuan PENYUSUAN BAYI, IBU MENGANDUNG, BERPANTANG, MASALAH BERAT BADAN, KESUBURAN, ANAK KURANG SELERA MAKAN, ECZEMA, MASALAH KULIT, dan sebagainya, korang boleh order dengan aku :


bagaimana nak order produk shaklee?

1.online order

a)PM Facebook : Nurul Ain
b)Email : mrsnawuza@gmail.com


2.walk in shaklee branch

jika korang berada berdekatan dengan mana mana cawangan terdekat shaklee malaysia, korang bolehlah walk in dan beli sendiri. boleh guna ID shaklee saya 890731 untuk beli produk shaklee dengan harga ahli!

3.Cash on delivery (C.O.D)
nak COD ngan saya pon boleh tapi sekitar area pasir gudang saja lah:)



pilihan di tangan anda:)


p/s:*tahniah sebab memilih produk shaklee sebab produk shaklee adalah selamat dan disahkan HALAL.


Bagaimana nak order produk Shaklee?

Read more at: http://www.rahsiavitamin.com/2012/04/ingin-dapatkan-produk-shaklee-dari.html
Copyright © RahsiaVitamin.Com



Bagaimana nak order produk Shaklee? [1] Online Order Buat pelanggan baru RV.Com, anda tidak perlu bimbang jika anda berada jauh dari saya. Mungkin anda nun di utara tanah air, dan saya pula nun di selatan Johor. Walau di mana anda berada, anda boleh membuat pembelian produk Shaklee secara online hanya di hujung jari anda sahaja. Boleh membeli dengan saya (yang ada di Johor ni) melalui :- email ke mypetiteshoppe[@]gmail.com atau PM Fb saya Yati Napi atau SMS/WhatsApp ke 019-7330429. *Semua tempahan anda akan dihantar menggunakan khidmat courier samada Poslaju dan Gdex. [2] Walk-in to Shaklee Branch Jika anda berada berdekatan dengan mana-mana cawangan Shaklee di Malaysia (boleh rujuk alamat cawangan Shaklee di sini!), anda bolehlah walk-in dan membeli sendiri. Sila SMS/WhatsApp saya di 019-7330429 (Yati) untuk dapatkan tips membeli dengan harga yang istimewa di cawangan tersebut. (^_-) [3] Cash-On-Delivery Jika anda ingin dapatkan produk secara COD (Cash On Delivery), anda boleh berhubung secara terus dengan mana-mana wakil (Shaklee) RV.Com berhampiran anda seperti yang tertera di sini! Jadi pilihan di tangan anda! Sekalung Tahniah kerana anda telah memilih produk Shaklee yang ternyata selamat dan disahkan HALAL. * These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Read more at: http://www.rahsiavitamin.com/2012/04/ingin-dapatkan-produk-shaklee-dari.html
Copyright © RahsiaVitamin.Com
Terima kasih :)

No comments: