iklan

Monday, June 7, 2010

aku sudah ada mood:))

hehe.biasalah..mood berubah-ubah ikut keadaan kan?lagi-lagi aku ni...Unpredictable:P haha..
so...now my mood swings to OK:) lagipon baru balik dari kampung:) segamat,my hometown:) walaupun balik hujung minggu je n kejap je..at least,dapat lepas rindu jumpa family n my kucengs:) hehe.

kenape aku balik kejap je n balik hujung minggu je walaupun dah cuti sekolah?sebab-sebabnye adalah seperti berikut:
1.suami aku tak dapat cuti.
2. aku terlibat dengan program kelas tambahan waktu cuti sekolah(heh,sangat lah malas nak pegi sekolah cuti-cuti ni)
3. ader check up pada 8/6/10(esok!cant wait:))
4. kena uruskan hal kat sekolah
5. kena siapkan tanda kertas peperiksaan (tersangat la malas nak menanda fizik paper 2 n paper 3.haha). ok,itu antara sebab2 aku tak dapat bercuti dengan gembira kali ni.heh.

ni baru lepas siap buat chocolate fudge brownies.semalam buat cotton cheesecake and marble cheese brownise:)) iye,nak lepas gian buat kek.dah lame tak buat kek.gatal tangan ni asik nak membuat kek je.haha.tapi penat la buat kek sekarang,maklumla dah preggy so tak boleh nak aktif2 sgt buat keje cam dulu.semalam aku buat 2 jenis kek je dah cramp kaki n sakit pinggang.haha.oh ye,pic kek aku upload nanti ye.tak sempat nak transfer lagi.

oh ye,ape menu hari ni ye? ikan masak lemak cili padi, labu msak lemak,ikan kering n sambal tempe jawa:) hee:) dan hari ni saya akan mula sibok menanda fizik paper 2 n paper 3.wish me luck:P haha. ok la..itu saje untuk hari ni:) daa~

p/s: kenapa status nuffnang aku bertukar dari GLITERATTI kepada ORDINARY/NON EXCLUSIVE?:( camne nak tukar balik ke GLITERATTI? ade sape2 yang tau leh tolong explain kat aku tak??tqvm!!!:)

2 comments:

❤ ~ * cik aidacomei * ~ ❤ said...

chocolate fudge brownies
perh..sedapnye...teringin nak makan..tapi tangan ni xde seni lah nak buat makanan lazat2 macam tu..haish,,..pape pon selamat menanda kertas ujian fizik eh..hehe

NURUL AIN said...

cik aidacomei: ala senang je nak buat choc fudge brownies tu.takyah bakar pon.juz masuk fridge.nnt i upload resepinye ye:))